Monday, January 20, 2025

Bu zein probleması degil, şeytan problemasıdır: azatlıqqa katolik ve gnostiklerniñ baqışı

 

 

Bu ruhiy problema degil, şeytan problemasıdır


In modern times, the line between mental illness and spiritual oppression has become blurred, often leading to the dismissal of demon-related afflictions as psychological conditions. Yet, Catholic teachings and ancient Gnostic scriptures point to a deeper, spiritual battle waged within the human soul. For believers seeking liberation from demonic oppression, understanding the spiritual roots of certain afflictions is key to attaining true freedom through faith.

Catholic Teachings on Demonic Oppression

The Catholic Church acknowledges the reality of demons and their ability to oppress individuals, though it differentiates between demonic possession (a rare and extreme case) and oppression (a subtler form of influence). According to the Rituale Romanum, the official book of exorcisms, demonic oppression manifests in various ways, including unexplained physical illnesses, persistent negative thoughts, addictions, and recurring misfortunes.

Father Gabriele Amorth, one of the most renowned exorcists of the modern era, stated in his book An Exorcist Tells His Story that many who suffer from what appears to be mental illness are, in fact, under spiritual attack. He emphasized that not all psychological conditions are demonic in origin but warned against dismissing the possibility of spiritual oppression, especially in cases where medical interventions fail to provide relief.

Biblical Foundations for Deliverance

The Bible offers numerous accounts of Jesus liberating individuals from demonic influence, illustrating that spiritual oppression is a reality to be confronted with faith:

  1. Mark 5:1-20 - The story of the Gerasene demoniac highlights how Jesus healed a man possessed by a legion of demons, demonstrating His authority over spiritual forces.
  2. Matthew 17:14-20 - Jesus healed a boy afflicted by a demon that caused epileptic-like symptoms. When His disciples asked why they couldn't cast it out, Jesus pointed to the necessity of faith and prayer.
  3. Ephesians 6:12 - Paul reminds Christians that their struggle is not against flesh and blood but against spiritual powers of darkness.

These passages reinforce the idea that some afflictions, often misunderstood as purely physical or mental, are rooted in spiritual oppression.



Şeytanlarnıñ tesiri aqqında gnostiklerniñ baqışı

Filipniñ İncili ve Pistis Sofiya kibi gnostik metinler insan küreşleriniñ ruhiy ölçüsi aqqında qoşma malümat bere. Gnostikler maddiy dünyağa ilâhiy küçler ve arhontlar — insaniyetni qul etmege tırışqan ruhiy varlıqlar arasındaki cenk meydançığı kibi baqa ediler. Bu arhontlar ayrı insanlarnı raatsızlağan pislikler ve duyğu qalabalığınen sıq-sıq bağlı ediler.

Meselâ, « Pistis Sofiya» da ruhiy mahlüqlar aqılnı nasıl etip bulutlandırıp, qarışıqlıqqa, ümütsizlikke ve günakâr areketlerge ketire bilecegi tasvirlene. Qurtulış, gnostiklerniñ ögretüvlerine köre, ilâhiy bilgi ( gnosis ) ve Mesihniñ Yarığınen uyğunlaşuv yardımınen kele.

Şeytanlarnıñ zulumı alâmetleri

Katolik cinlerni quvğanlar ve ilâhiyatçılar şeytanlarnıñ zulumını köstere bilgen konkret alâmetlerni belgileyler:

  • Açıq sebebi olmağan daima menfiy duyğular (açuv, ümütsizlik, qorqu).
  • Bağlılıqqa ya da yıqıcı areketlerge ketirgen idare etilmez impulsler.
  • Muqaddes şeylerden, duadan ya da muqaddes yerlerden nefretlenüv.
  • Hronik qabaatlı tüşler ya da özlerini közetken kibi duyğular.
  • Ruhiy ameliyatlarğa ya da sakramentlerge qarşılıq köstermek.

Bu alâmetlerge farqlılıqnen yaqınlaşmaq pek müimdir, çünki er bir alâmet ruhiy asıllı degil. Ruhaniy ya da tecribeli ekzortsistniñ duva oqup yolbaşçılığı pek müimdir.

İman yardımınen qurtulışqa adımlar

Katolikler ve hristianlar içün şeytanlarnıñ zulumından qurtulmaq imanğa teren berilmek ve Allanıñ eyiligine işanmaqnı talap ete. Aşağıdaki adımlarnı yapmaq tevsiye etile:

  1. Sakramental ömür : Sakramentlerde, hususan İtiraf ve Yevharistiyada daima iştirak etmek ruhnı ruhiy ücümlerge qarşı pekite.
  2. Duva ve oraza : İsa Matta 17:21-de ögretkeni kibi, bazı şeytanlarnı tek duva ve oraza yardımınen quvmaq mümkün. Bu areketler insannıñ Allanen bağını terenleştire ve yaman küçlerniñ tutqınlığını zayıflata.
  3. Qurtulış duaları : Aziz Mihail duası ve dinsizler içün qurtulış duası kibi dualar şeytan zulumına qarşı küçlü aletlerdir.
  4. Ruhiy yolbaşçılıq : Ruhaniyden ya da cinlerni quvğan adamdan mesleat almaq, hastalanğan adamğa kerekli ruhiy qayğıruv ve farqnı almasını teminley.
  5. İman ve işanç : Allanıñ qudretine tolusınen işanmaq pek müimdir. İsa Yuhan 8:36-da aytqanı kibi: «Eger Oğul sizni azat etse, siz kerçekten de azat olacaqsıñız».

Netice: İman – serbestlikke yol

Er bir hastalıqnı aqılğa bağlamağa aşıqqan dünyada hristianlar içün insan ömüriniñ ruhiy ölçüsini hatırlamaq pek müimdir. Bütün küreşler psihologik ya da fizik sebeplerden kelip çıqmay; bazıları ruhiy alemde tamır atqan. Kiliseniñ ögretüvleri, Yazınıñ ikmeti ve gnostik añlayışlarnıñ yarığı yardımınen imanlılar şeytan zulumına qarşı turmaq ve onı yeñmek içün kerek olğan aletlerni tapa bileler.

Qurtulışqa yol qolay degil, amma iman, duva ve rituallarnen er bir hristian öz serbestligini Mesihte qaytarmaq qudreti bar. Efeslilerge 6:13-teki sözlerni hatırlayıq: «Âman künde qarşı turmaq ve er şeyni yapqan soñ, qattı turmaq içün, Allanıñ bütün silâlarını alıñız».

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------- ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------